söndag, mars 26, 2006

på väg upp?


Fotbollen är här snart. Jajamän, nu är det sommartid och om en-två veckor är fotbollen het igen.
Men hockeyn är inte slut ännu, den håller på fram till mitten eller slutet av april - garanterat!

Nämn ett bra dataspel då fotbollsabstinensen kan öka? Football Manager 2006 är den rätta medicinen.
Jag har suttit flera timmar med det, och det kunde ha blivit mångt mycket mer timmar om det inte vore för att jag tittat på klockan då och då.

Jag lyckades med något som inte klarades av i verkligheten. Nämligen att ta upp IK Brage till division 1. Är säker för spel där, men kvalar samtidigt för spel i Superettan. Första kvalomgången vann man mot Jönköping Södra och något säger mig att spel i Superettan är grymt nära.
Och ska jag vara ärlig tror jag inte att det här laget är tillräckligt bra för Superettan. Jag kommer få kämpa stenhårt bara för att vinna någon match känns det som.

Peace out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida