måndag, mars 20, 2006

Leksand.. blir kvar?

Praktik.. praktik.. praktik....

Jaha, man trodde det skulle bli skola men det blev en dag med fokus på praktikperioden. Inte för att jag har något emot det, tvärtom, men visst skulle det vara roligare om man fick tänka på något annat också.

Hursomhelst, har inte tillräckligt med hjärnkapacitet att tänka på det... Nej, jag tänker på en annan sak. Jo, hur fan Leksand ska klara sig kvar i Elitserien... Ikväll är det kanske den viktigaste matchen, alla matcher är viktiga i och för sig, men vinst ikväll och Södertälje kan vara avsågade för några dagar.

Nu ska jag iväg till en annan lektion, historia. Men jag hoppas på det bästa och står fortfarande fast vid mitt 2-3 till Leksand på bortaplan.

En annan tanke till en annan person; Hoppas vi ses!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida